Rokiškėnų antidizainas
I. Kiek galima kartoti, kad šrifto deformuoti NE-GA-LI-MA? Nejaugi "Rokiškio" rinkodaros biudžete neatsirado 29 JAV dol. (82 Lt 75 ct) "American Typewriter Bold Condensed" šriftui nupirkti? Suspausto "American Typewriter Bold" elementai susiliejo, pavadinimą nemalonu ir sunku skaityti (o gal "Rokiškio" dizaineris šia deformacija sugalvojo įkūnyti liesumo metaforą?). Ir apskritai - kodėl "American Typewriter" (à la spausdinimo mašinėlės šriftas ant maisto produkto)?
II. Argi "Rokiškio" dizaineris ir rinkodarininkai nemato, kad balto jogurto šaukšte baltame fone nematyti?
III. Argi jie nežino, kad naujas sakinys pradedamas didžiąja raide (Natūralaus skonio)?
Ne , lietuviškas dizainas ir rinkodara nenustoja stebinti. Pikta.
P.S. O gal tai naujojo lietuviško šykštumo pavyzdys (pastaruoju metu kompanijos ypač dažnai ieško vadybininkų, mokančių dirbti dar ir CorelDraw)?
Komentarai